• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omväxling förnöjer

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Visst gillar man sina klockor men ibland så får man infall och vill sälja, byta, pröva nått nytt.

Min PO åkte ut på köp o sälj, kontakter togs, möten bestämdes.

Igår satte sig beastie i bilen och körde igenom Hallands och Smålands djupa skogar till ett långtradarfik mitt i mörkaste Småland. Där mötte jag Oskarponken, en kopp kaffe, gott snack, påsar bytte ägare och ett handslag senare hade jag denna på armen.
uvytyre6.jpg
vyja9y2y.jpg


För jävla nöjd!!
Tack för smidig affär o trevlig pratstund oskarponken!!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor

oskarponken

Panerai
Visst gillar man sina klockor men ibland så får man infall och vill sälja, byta, pröva nått nytt.

Min PO åkte ut på köp o sälj, kontakter togs, möten bestämdes.

Igår satte sig beastie i bilen och körde igenom Hallands och Smålands djupa skogar till ett långtradarfik mitt i mörkaste Småland. Där mötte jag Oskarponken, en kopp kaffe, gott snack, påsar bytte ägare och ett handslag senare hade jag denna på armen.
uvytyre6.jpg
vyja9y2y.jpg


För jävla nöjd!!
Tack för smidig affär o trevlig pratstund oskarponken!!

Detsamma! Ett tradarhak i Ljungby ska inte underskattas och du är en trevligt snubbe som jag gärna gör fler affärer med. Är också jävligt nöjd och bilder kommer.
 

jabla

Sarlacc
Grattis till sommarens okrönta ( kan man säga så om en klocka med en krona på tavlan? ) favoritbeater :)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Storgrattis! Bra val och mil härligare än en PO i mina ögon. Inget ont om PO skall tilläggas :)
 
Topp