Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

On-line auktion 29/12 Skånes auktionsverk

Diskussion i 'Diskussion' startad av XMJan, 29 december 2015.

1. XMJan
    Trådstartare

XMJan Stadsbo

Simpatico gillar detta.
  2. Julledoc

Julledoc Friends of KS

3. the quiet man

the quiet man Friends of KS

Från:
    Västerås
    Är det Pateken som figurerade i Antikrundan för nåt år sedan? Länken (aftermarket) ser liknande ut.

4. Anders Forsberg

Anders Forsberg Borgare

Från:
    Malmö
    Hmpf. Reverson är redan uppe i nästan 25' inkl. avgifter. Hade hoppats på att den skulle smyga lite under radarn, så här tätt inpå jul!

F300:an då... Är den korrekt?
    Bakboetten är (isf) onekligen utbytt, och kronan likaså.
    Har heller inte lyckats googla mig till någon tavla som ser ut precis så - oftast verkar de ha tryckt Omega-logotyp.

...men - jag gillar stämgaffelverk, och ibland kanske det är värt att chansa(?).

5. XMJan
    Trådstartare

XMJan Stadsbo

Sorry! Men jag vill upplysa så många som möjligt om de auktioner som har klockor med men som inte är speciella klockauktioner - tycker det är trevligare! Dessutom får du ju reda på vad en sådan klocka "är värd"! :)
    /J

6. XMJan
    Trådstartare

XMJan Stadsbo

Omegan hamnade hos en KS:are! :) Nej, inte hos mig. Någon annan som fyndade?
    /J

7. Anders Forsberg

Anders Forsberg Borgare

Från:
    Malmö
    Ingen skugga på dig. Klart att du ska tipsa! ;)
    Tyckte att Reverson gick relativt högt, och Omegan hade lite för många frågetecken för egen del. För vår fellow medlem hoppas dock att allting är som ska med klockan!

Lite sur att jag inte slängde in en spottstyver och fick två Seikos dock...

Mårtenssons ur Brookfield