Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Opusprojektet [Dubbe.nu]

Diskussion i 'Diskussion' startad av daviden, 14 november 2012.

1. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    http://www.dubbe.nu/2012/11/14/opus-projektet/

Dubbe och jag snackade igår om att det vore trevligt om vi kunde öka mångfalden på Klocksnack. Inte enbart tjata om Rolex- och Omegareferensnummer, utan få in lite mer unika klockor. Även om vissa är ouppnåeliga för många av oss är det fascinerande att ta del av.

Dubbe kommer själv korsposta sina blogginlägg i fortsättningen.

2. Kson

Kson Friends of KS

Va bra! Jag läste ofta Dubbes Värld innen men nu får jag allt börja läsa den igen!!! Tack Daviden :p och Dubbe såklart !!

3. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    Kul att höra!

Då är du mycket välkommen tillbaka till Dubbe igen

4. Optimisten

Optimisten Stadsbo

Från:
    Är inte ute och seglar.
    Japp, det blir lätt så att sportklockor från de två märkena dominerar. Personligen gillar jag mer blandning, och även ett visst inslag av haute horlogerie (även om allt för mycket "ouppnåliga" klockor lätt blir tröttsamt), så jag önskar er lycka till i detta initiativ!

5. Kson

Kson Friends of KS

Yes!!

6. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    Stort Tack!

Ser fram mot detta! Tycker det ska bli kul!

Mårtenssons ur Brookfield