• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orange bezel på Omega gmt

andheg

Rolex
2-Faktor
jHGgr9S.jpg
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Personligen så, nej...inte för mig.​
Men en färgklick är det...helt klart!:)
Undrar om de kommer att introducera den i fler färgkombinationer?​
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Kul att Omega leker med färgerna och utökar PO kollektionen!
Personligen skulle jag inte vilja ha på mig den ;)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
För i helvete. Känns som alldeles för mycket nu, hur mycket kan man vattna ur vissa modeller egentligen? Limiteds/färgkombinationer osv hit och dit.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
För i helvete. Känns som alldeles för mycket nu, hur mycket kan man vattna ur vissa modeller egentligen? Limiteds/färgkombinationer osv hit och dit.


Tydligen hur mycket som helst, titta bara på Speedmaster, finns hur många olika limited editions som helst.
För att inte nämna Hublot.....
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Så här ser min XL ut på lädret som kom med, dock har jag den på länk. Som jag skrev tror jag att det kommer att fungera med svart, men vit ser lite sådär ut.

Foto-2013-11-30-22.02.21-1.JPG


IMG_3299.JPG
 

Sond

Patek
Inte helt fel. Men känns som en klocka man bara köper om man har flera andra att välja på(med tanke på utseende, inte pris och ovanlighet). Får mig att tänka på Rolex YM.
 
Topp