• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ordningen återställd i klocklådan :-)

svesam

Rolex
Halloj,

Äntligen har min härliga Breitling SOHC hittat hem igen efter en lång tur till
landet "fixa-det-på-garanti-innan-den-löper-ut".
Under frånvaron har det dykt upp en nykomling i lådan och nu fick de träffas för första gången :)



Mysigt värre:cool:

Gummit åkt dock snabbt av till förmån för meshet såklart.



Känns gott!

Ha en trevlig helg allihop!

//Daniel

Ps. Heders till Breitlings garanti. Jag hade på sin höjd hoppats på en ruckning innan garantitiden gick ut. Det slutade med helservice av verket, glaset byttes ut(jag hade lyckats skada AR-behandlingen lite), ny gummirem monterades då den som satt på hade fått lite torrsprickor och polering. Protokoll från trycktest efter glasbyte och gångavvikelse efter genomgång av verket bifogdes. Snyggt Breitling :happyhappy: !!
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Meshet sitter som en smäck!
Kul med en återförening samt cred till Bratten för garantifixet med tillhörande.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Riktigt snygga båda två! Har kollat myyyyycket på SOHn.

Kul att Breitling skötte det så snyggt. Löste din AD allting eller fick du kontakta dem själv?
 

Tommytvigg

Cartier
Snyggt av Breitling! Jag älskar deras blåa tavlor.
Min säger hej :)

2_zpse00ef477.jpg


Mvh
 

Sten

Cartier
Jag tyckte att den börjat gå ojämnt,
fortade sig ena dagen och sackade
nästa. Vad det egentligen var vet jag inte...
Nu går den dock perfekt :)

//Daniel
Ok. Krävde du själv att de skulle skicka den till fabriken eller var det AD:s beslut? Bra att det löste sig iaf.
 

Landshark

Cartier
Oj, oj, oj - svesam. Riktigt snygg den där du!
Håller med om att mesh:en sitter som en fläskläpp på den...
 

Bolio

Panerai
Som du vet är jag ingen bratte älskare men om du har med dig SOHC nästa gång vi ses får du nog kolla en extra gång på armen innan du åker hem för att kontrollera att den sitter kvar ;).
 
Topp