• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient bambino V2 Vit urtavla, blå händer | prissänkt!

Zcorp

Omega
2-Faktor
Säljer min sparsamt använda Orient bambino. Just denna version och denna klocka har fått en hel del lovord då den är väldigt prisvärd. Klockan är i ny skick och kan inte hitta några repor. Med det sagt kan det säkerligen finnas micro repor. Armbandet är original men är tyvärr inte av bra kvalitet, det är lite stelt.

På eBay går denna från $169 till $249 och just denna modell har slutat att tillverkas.

Lite stats: (ändring 2017-01-25 fel version av klockan, specs uppdaterade)
Men / Women: Men
Power Reserve: Approximately 40 hours
Crystal: Domed Mineral
Movement: ORIENT Cal. 48743 Automatic Mov't
Clasp: Buckle
Water Resistance: 30m
Case Material: Stainless Steel
Case Diameter: 40.5mm without crown
Case Thickness: 11.8mm
Dial Color: White
Bezel Material: Stainless Steel
Calendar: Date
Band Material: Leather (Brown)
Lug Width: 21mm

Klockan kan skickas med valfritt fraktsätt eller hämtas i Uppsala.

Pris: 1 400, nytt pris 1 300 kronor, jag bjuder på frakt upp till 100 kronor. Jag är öppen för byten och förslag på pris. Ingen retur.

Mina bilder, full upplösning finns att tillgå vid förfrågan.
A9NcgMph.jpg

KBN7H9Bh.jpg

y2ynL31h.jpg

HjWa4jZh.jpg

Bo66VAxh.jpg

s0BO73Sh.jpg

lSoI506h.jpg

6pr5wMQh.jpg

heS7sMAh.jpg

MxawHEVh.jpg

17cm handled för storleksreferens
70RHNXMh.jpg
 
Senast ändrad:
Topp