• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Orient Mako (Svart eller blå)

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Hej!

Som i subject, söker en svart eller blå Mako, med eller utan strap!
Har bra koll på vart man kan handla nya till bra priser men handlar gärna "lokalt" så mycket det går.

Skriv här eller skicka PM :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Mako eller Ray! Svart eller blå :)
Gummi, metall, mammut, spelar ingen roll vad det är för band. Går bra utan också :)

Creationwatches hade fått in i lager igen men vet inte om jag orkar med leveranstid och avsaknad av originalbox dock.
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Varit helt dött ett tag men lyckades få napp på både en blå mako utan strap och en svart ray på hirsch från två olika säljare på WUS :)
Får se om det blir en, eller båda!
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Blev en svart Ray!

Köpte av en kille i Sydkorea via WUS, det sjuka är att han skickade den i tisdags och den levererades utanför min dörr igår 09.15 i Borås (via Arlanda). Mailade och frågade honom om han teleporterat klockan, 2 dygn från Sydkorea är galet snabbt!

Nu väntar jag bara på en shark mesh från wjean :)
 
Topp