• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient Mako XL Orange - Prisbump

EmilW

Omega
Orient Mako XL med svart tavla och orange bezel.

Klockan kommer med box, papper, extra länkbitar och några extra band om så önskas.

Jag har inte mätt gången men upplever att den både håller tiden bra samt har bra power reserve. Klockan är inte trycktestad. Det finns några repor i glaset, den största kl8, samt dings på både bezel och boett. Fler bilder finns vid intresse.

Pris: 1000 kr och då står jag för frakt, alt f2f i Uppsala. Oavsett så är det swish som gäller för betalning.

Retur: Full retur i 24H från det att du mottagit klockan, oavsett orsak förutsatt att klockan är i samma skick givetvis. Så går det i lugn och ro skapa en egen uppfattning om skick och gång. Vid retur står köpare för returfrakten, pengarna återbetalas när jag fått klockan åter.

Tack KS för annonsplats och ett trevligt forum.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp