• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient Mako XL

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
IMG_4659web.jpg

Master+Orient.JPG

818068d1347312617-orient-mako-xl-color-model-orientem75005r_dial.jpg

2142_261920_340000001.jpg


Seriöst... Vilken är snyggast..?
 

Rille

Rolex
Jag föredrar nummer 1
Vad kostar dessa rackare? De är snygga och vad jag förstått är flera nöjda med orient kvaliten.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Orient är av mycket bra kvalitet i prisklassen.. Orient Mako XL är listade på 250 USD men kan hittas för 150 USD..
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Är det full-lume tavla på trean? 1-3 är ju riktigt fina. Har aldrig tagit mig tid och kollat in Orient riktig.
 
V

Viggen

Guest
Dessa modeller hade sköna visare, bortsett från att själva klockan ser bra ut. Om svaret är ja på Rber´s fråga, då är det inte omöjligt att en beställning kan ske. :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Orient Mako XL

Viggen skrev:
Dessa modeller hade sköna visare, bortsett från att själva klockan ser bra ut. Om svaret är ja på Rber´s fråga, då är det inte omöjligt att en beställning kan ske. :)
Ja, den tavlan är full-lume!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Andsan skrev:
80talisten skrev:
Finns det sajter där den säljs inom EU..?


Ja!

Sök på det jag har skrivit i förra inlägget

Kikade, men hen sålde tyvärr inte Mako XL modeller....

Vet någon vad det är för fraktkostnader från Island Watch..?

Risken finns att den blåa kommer eventuellt att inhandlas till löningen kommer.. Men medans den vita har lume i hela urtavlan, har de andra vanlig lume i indexen?

mako2blue-ebay8.jpg
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Jag har haft både blå och den orangea. Mycket klocka för pengen. Armbanden är dock väldigt rassliga, eller rättare sagt end-länkarna är det och är inte mycket att hänga i granen, lumen är inte heller mycket att hurra över. Men överlag en prisvärd klocka.

edit: bilder

IMG_20120710_132053-1.jpg


20120630_200225.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Birchgrove skrev:
Jag har haft både blå och den orangea. Mycket klocka för pengen. Armbanden är dock väldigt rassliga, eller rättare sagt end-länkarna är det och är inte mycket att hänga i granen, lumen är inte heller mycket att hurra över. Men överlag en prisvärd klocka.

Samma intryck som jag hittills har fått av min Orient Millenium. Är det någon här som har den vita med full lume?
 
Topp