Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Orient Ray orange

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Ville_W, 31 januari 2016.

1. Ville_W
    Trådstartare

Ville_W Friends of KS

Från:
    Skåne
    Till salu är denna perfekta sommar och badklocka. Inköpt ny av mig för ett knappt år sedan och mycket lite använd. Skicket är så nära nyskick det kan bli och det finns bara några enstaka hairlines. Jag har enbart kört på nato/zulu så länken är helt oanvänd. Går kanon (inom COSC) Levereras som full-set samt med ett extra färganpassat nato

Storlek: 41,5 mm utan krona
    Höjd: 13 mm
    Bandbredd: 22 mm
    Glas: Härdat mineralglas
    Verk: Automat
    Gångreserv: ca 40 timmar
    Vattentålighet: 200 meter

Pris: 1000kr

F2F möjlig i närheten av någon station längs järnvägen mellan Helsingborg-Malmö. Kan även skickas enligt överenskommelse.

Retur inom 48 timmar oavsett orsak på köparens bekostnad under förutsättning att klockan är i det skick den var när den lämnade mig.

Mer bilder finns i orienttråden och på mitt Instagram Ville_Winsta
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
    Tack KS för annonsplats.

Påsen och Compiss gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps