• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes/Bytes Orient Star 300m

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som rubriken säger så är jag lite sugen på en Orient Diver. Det ska vara den gula varianten då det snart är Påsk..
Så kan den som köpte Pleasuremans nyligen bara höra av sig nu direkt så löser vi detta snabbt, och så behöver detta inte bli obehagligt, OK? Jag väntar...
Finns det ngn annan Gul Orient därute så kan den också funka bra;-)
Har en Seiko Orange Monster som jag kan tänka mig byta med. Det är den nya modellen med hacksekund och manuell uppdrag av verket. Sparsamt använd. Länken bara kortad inte använd.
Så här ser den ut..
image.jpg


Mvh
RicVin
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nä hä!! Inget napp än.. Då en liten fågel viskat i mitt öra att Pleasuremans Orient hamnat i vårt södra grannland.. Vill jag bara meddela att jag reser söderut denna vecka... Fortfarande inget behov för otrevligheter men...
 
Topp