• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Orient Star DA02002W med Prisbump!

KMS

Rolex
Har funderat på detta ett tag nu och tror att jag är sugen på något annat, men det beror på intresse och alternativ.

Ett stycke Orient Star.
100 M WR
Safirglas
See through baksida
Kaliber 40R53
Mekanisk och Automatisk (går att dra upp och fungerar som en vanlig automatare)
46 x 39 mm med 20 mm luggar.

Gillar verkligen kvaliteten på denna klockan, känns riktigt välgjord. Allting sitter som det ska. Brukar jämföras med Seiko SARB linjen (som kanske är lite mer välkänd i Sverige)

Skicket på klockan är överlag bra lite småmärken på länken. Inget på glaset däremot en liten repa på boetten vid klockan 11, lite cape cod så är den som ny.

Priside 2800 nu 2500 kr. Är självklart öppen för förslag och diskussion.








För mer info kolla på http://www.seriouswatches.com/orient-star-da02002w.html
 

KMS

Rolex
Inser att bytesområdet är lite snävt, kan kanske tänka mig att vidga det vid rätt förslag.
Schweiziskt urverk.
40 mm eller mindre.
Helst något med Omega involverat, men Tissot, Certina, Longines,osv kan också funka. Lite pengar upp eller ner kan ju funka.
Kom med förslag:) .
 

KMS

Rolex
Ok, nytt pris för denna kalasklocka! 2500 kr! Har lagt ut den på WUS och fått lite förslag men föredrar att sälja den i Sverige för att slippa allt extra meck.
 

KMS

Rolex
Kan också tänka mig nåt dressigt, nåt dykaraktigt bara det är 40 mm eller mindre!
 

KMS

Rolex
Väcker denna annons till liv igen. Klockan såldes till Kanada men köparen fick kalla fötter och sen bestämde jag mig för att behålla den, men nu hägrar nya klockor på horisonten så den här är uppe till försäljning igen.

Är på jakt efter en surfplatta också! Om någon vill byta bort sin oönskade julklapp så finns den möjligheten, byten och försäljning kan kombineras med min andra annonser som finns ute nu (Precimax kronograf och 2 vintageklockor).
 
Topp