• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient Star DJ00002W

Är inne på en gmt på budget och hittade denna skönheten. Vad säger panelen om denna klocka! Köpa ja eller nej?
 

Bilagor

  • image.png
    image.png
    118.5 KB · Visningar: 191

Zalath

Panerai
Orient Star brukar väl vara bra, så gillar du den tycker jag du ska slå till! Orient är ett grymt instegs- och kompletteringsmärke - mycket klockeri för pengarna.
 
Ja. Är du orolig tycker jag du kan börja med en annan Orient. Deras billigare klockor, typ Mako och Ray, är otroligt mycket klocka för pengarna.
Tror du missförstod mig. När jag sa " de riktiga leksakerna" menade jag rolex & co. (Det var ett skämt) hehe. En orient star gmt tror jag blir ett bra val till ett bra pris :)
 

Zalath

Panerai
Men ja mako och ray är rätt fina dem också. Däremot är det en GMT jag tror att jag är ute efter! :D
Jo, förstod vad du menade, men tänkte ifall du tycker att priset är mycket att börja med! :)

Urverksmässigt är de naturligtvis sämre än de dyrare märkena, men det är ändå inhouse och ofta fina urtavlor till ett mycket konkurrenskraftigt pris. @tissoter håller säkert med! :)

Jag har själv Pepsi från både Rolex och Orient.
 
Har som du ser på profilbild en certina ds action diver (gummi på bilden [stål just nu]). Så första köp är det inte utan denna klocka hamnar ungefär samma prisklass som förra! Men förstår vad du menar :D
 
Topp