• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Orient World Timer, behöver lite kärlek

DSC01671.JPG
DSC01670.JPG
DSC01669.JPG
DSC01668.JPG
DSC01667.JPG
DSC01665.JPG
DSC01662.JPG
DSC01661.JPG
179161132_e0db0b8f-147d-482f-9ac0-745c946d02f0.jpg
Kollar om någon är intreserad av denna Orient World Timer, jag kan ingenting om Orient så jag kan inte svara på om det är aftermarket tavla/visare eller inte men jag har köpt den som "NOS/almost NOS" iaf.
Bandet är AM iaf och är inte så följsamt i vissa länkar, märkt Orient på spännet.

Klockan stannar och går lite som den vill, perfekt objekt för hemmaurmakaren :)
Detta verk går inte att vrida upp manuellt så om man skakar upp den ett tag så kan den gå någon minut innan den stannar.

Tror den är från 80-talet.

469BA21-8A CA står det på boettlocket.
42mm exkl. krona, 50mm lång. 130gr.

600:- inkl. postens gröna.
Är det nått vajsing med klockan som jag har missat så är det bara att skicka och få tillbaka pengarna.

Tack för titten
/Tobbe
 
Topp