• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient

Patric

Omega
Hej! Då jag lyckades snöa in mej på en klocka som heter Orient CEM65003D Mako, och dom ställe jag kolla på så är dom (out of stock) finns det någon som vet var det finns att få tag på? Tacksam för hjälp
 

Patric

Omega
Jag blev jätte nöjd och tycker den är snyggt samt fin gång, armbandet är ganska mjukt men man blir lätt svettig eller iaf jag blir det. men den ska definitivt med på semestern som dyk och bad klocka. nu anväder jag den lite till vardags med för den snurrar runt bland dom andra på handleden. hoppas du blir nöjd med det annars får du fråga mer.
 

JB_XII

Rolex
Jag blev jätte nöjd och tycker den är snyggt samt fin gång, armbandet är ganska mjukt men man blir lätt svettig eller iaf jag blir det. men den ska definitivt med på semestern som dyk och bad klocka. nu anväder jag den lite till vardags med för den snurrar runt bland dom andra på handleden. hoppas du blir nöjd med det annars får du fråga mer.

Tack för ditt svar! Rent kvalitets mässigt, hur upplever du klockan? Jämförbart med annat märke? Tänker lite att man får vad man betalar för och att det även kan appliceras i klockvärlden :)
 
Topp