• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Originalremmar

Hipshot

Omega
Hej,
Någon som vet var man kan köpa originalremmar (skinn) online? Gillar inte ADn på min ort och att lägga hela marginalen i dennes ficka tar emot. Just nu söker jag 2 st svarta croc-remmar till IWC Portuguese.
 

Subby

Rolex
Du kan be någon hjälpsam forummedlem att köpa från en annan AD och skicka till dig om det inte finns någon AD i närheten som du kan ta dig till.
 

Hipshot

Omega
Tack så här långt! Kan såklart köpa av AD på annan ort men om jag ändå inte ska vara lokal så är ju jorden ganska stor. Ska såklart kolla noggrannare på iwcs sida men tillverkare säljer sällan direkt... Fler tankar mottages tacksamt. Borde finnas en och annan med samma fråga och säkert några med svar ;)
 

Hipshot

Omega
Tack! Chrono känns ok. "Original" på eBay är väl lite mer tveksamt. Finns ingen grey market strap site med lite klass alltså?
 

pjmb

Cartier
Tack! Chrono känns ok. "Original" på eBay är väl lite mer tveksamt. Finns ingen grey market strap site med lite klass alltså?
Håller med, det man stöter på på ebay känns lite skumt ibland, jobbigt att betala några tusen och få hem ett strap för 10 kr ;)
Nja alla verkar sälja klockor men få säljer straps, känns som det oftast är att ingen har det hemma och måste beställas..
 
Topp