• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis 43mm

Kello

Omega
Säljer min Aquis deep blue med den fantastiska länken då något annat ska inhandlas. Sätter priset till 10kkr. Kan eventuellt ta en Seiko Sportsman i bra fungerande skick + pengar i inbyte. Jag köpte denna själv av en forummedlem.
Fullset, uttagen i Tyskland juni 2015. Således nästan ett års garanti kvar. Enl uppgift ska den gå att regga på Oris hemsida för ytterligare ett års garanti. Har dock inte försökt själv.
Glas och bezel är repfria. Vridringen fungerar som den ska. Finns hairlines och märken efter deskdiving, en lite ding på en av länkarna som är Inringad på en av bilderna. Klockan håller sig, enligt min amarörmässiga kontroll, inom +10 sek/dygn.
Medföljer gör också ett helt nytt svart läder från Toshi straps.
Helst F2F i S-holm, men kan eventuellt skicka med post eller schenker. Då gäller retur inom 24 tim om klockan inte motsvarar beskrivning. Betalning via Swish. (Då detta är min första försäljning här på KS har jag ingen ref som säljare, bara en som köpare)

IMG_0013.JPG
IMG_0384.JPG
IMG_0378.JPG
IMG_0011.JPG



IMG_0012.JPG
 
Topp