• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Aquis date blå 10k

abckstrm

Breitling
Hej,

Efter ett spontanköp av en annan klocka förra veckan är det dags för klockan som jag trodde att jag skulle behålla att lämna (ja, jag vet)
Det är alltså min Oris Aquis date i blått utförande. Inköpt januari 2015 hos AD här i Gävle och har således garantin kvar till januari 2018. Fick tillbaka klockan i torsdags då den varit inne på en full genomgång av Oris samt att en skruv bytts ut i verket. Klockan trycktestades även vid genomgången. Den är alltså i princip nyskick bortsett från de sedvanliga hairlines på spänne och länk som kan uppstå efter deskdiving på jobbet :nailbiting:

Allt som kom med när den köptes följer med här; Box, cert, garantikort. Kvitton på trycktest samt vad som gjorts vid genomgången kan även skickas med om så önskas.

Priset för en sprillandes ny sist jag kollade hos AD i Sverige var strax över 18k och runt 14k på uret. Jag har tänkt mig en summa om 10k swishat och klart. (men kom gärna med bud om ni tycker prissättningen är helt off, det värsta som kan hända är att jag tackar nej ;))
Alltså en svensksåld Aquis och kanonskick med garantin kvar.

Samtliga bilder är tagna idag men ni får ursäkta kvaliten då jag tog bilderna med mobilkameran och är kass på att ta foton.

Retur inom 48h om klockan inte överensstämmer med vad jag skrivit i annonsen och köparen står för returen.

Har endast köpt klocka här tidigare så har inga referenser, hoppas detta inte avskräcker allt för mycket, alla har vi börjat någon gång :angel:
Tack KS för annonsplats
 

Bilagor

  • IMG_4625.JPG
    IMG_4625.JPG
    171.9 KB · Visningar: 501
  • IMG_4632.JPG
    IMG_4632.JPG
    91.3 KB · Visningar: 504
  • IMG_4633.JPG
    IMG_4633.JPG
    74.6 KB · Visningar: 449
  • IMG_4635.JPG
    IMG_4635.JPG
    89 KB · Visningar: 464
  • IMG_4636.JPG
    IMG_4636.JPG
    80.8 KB · Visningar: 450
Senast ändrad:
Topp