Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Oris Aquis

Diskussion i 'Diskussion' startad av Cuppo91, 18 juli 2016.

Taggar:
  1. Cuppo91
    Trådstartare

Cuppo91 Torpare

Idag landade min alldeles första "riktiga" klocka på handleden. Måste säga, vilken otrolig klocka detta är. Alla som är valet och kvalet mellan 40 mm och 43 mm, i tro om att 43:an ska se stor ut. Befara ej, 43:an sitter som en smäck. Även på en relativt smal handled.

borggren, Anatta&Watashi, Makkanxd och 1 annan gillar detta.
  2. Aanta

Aanta Bonde

Från:
    Örebro
    Grattis! Den är riktigt grym!

Jag stod lite i valet och kvalet mellan en sådan och min nuvarande (Longines Hydroconquest). Kan tänkas att jag flippar min och provar en Oris framöver :)

borggren och Cuppo91 gillar detta.
  3. Bikinigubben

Bikinigubben Borgare

Alltid 43mm, den bärs mycket mindre iom bandhornen och den integrerade länken. Länken på 40mm blir även väldigt smal vid spännet:bored:

Cuppo91 gillar detta.
  4. Sjobedan

Sjobedan Präst

Från:
    Malmö.
    Är detta en paketöppning?

Se då till att få med nödvändig info, annars låser mod. tråden utan förvarning.

5. swedentrade

swedentrade Torpare

Grattis till snygg klocka! Har en svart Aquis på väg med posten sen en vecka tillbaka, borde komma idag :)
    Självklart är det en 43:a

Cuppo91 gillar detta.
  6. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    Grymt! Riktigt maffig klocka.

Cuppo91 gillar detta.
  7. CapTaiN-MiFFo

CapTaiN-MiFFo Friends of KS

Från:
    Norrköping
    Min säger hej. Instämmer helt. Bärs smutt. Länken förtjänar dessutom massor med beröm. Snygg och bekväm. 20160701_181623.jpg

Mårtenssons ur Brookfield