Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Oris Artelier... Prisbump!!!!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Uffe, 15 augusti 2013.

1. Uffe
    Trådstartare

Uffe Biskop

Ok då, jag sänker priset. 5100 kr, vilket måste vara ett sensationellt bra pris på denna klocka.

Då var det dags att till slut låta denna skönhet få byta ägare. Mycket fin Oris Artelier Date (40mm) från 2011. Klockan är i toppform; den spinner som en katt och den är fri från repor och dings (förutom ett pyttelitet märke nere vid 6 som bara kan ses i vissa vinklar mot ljuset). Normala spår av användning, som hairlines, är så klart ounvikligt, men den är förvånadsvärt clean även när det gäller det. Klockan kommer på en grymt fin originallänk (med extra länkbitar) och dessutom skickar jag med de snygga Nato-banden som syns på bilderna och som jag verkligen tycker lyfter klockan. Det ena bandet är från Urtid och det andra från Singular, båda av hög kvalitet. Klockan köptes av mig på Kaplans i våras och kommer i en snygg, rejäl originalbox. Jag bjuder på REK frakt inom Sverige. Maila: ulfomega@gmail.com

Rille gillar detta.
  2. Jesper Fredson

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Du har ingen bild när den sitter på handen så man kan se hur stor den ser ut? Är fortf väldigt intresserad tycker denna r sjukt snygg!

3. Uffe
    Trådstartare

Uffe Biskop

Jag har mailat!

4. OSKEEER

OSKEEER Friends of KS

Från:
    Stockholm
    jag önskar också se en bild på klockan när den sitter på handleden, kan du skicka bild till mig också? tackar

5. Dixie

Dixie Friends of KS

Från:
    Skåne men bor i Gbg
    Du har mail

6. Jesper Fredson

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Den är redan såld till mig

7. Dixie

Dixie Friends of KS