• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Artix GT Day Date *Nyservad* *Sista prisbump 12/8*

Erikberg

Cartier
2-Faktor
Säljer min Oris Artix GT Day Date som jag köpte ny 2013. Kommer med box.
42 mm utan krona, automatisk med 38 timmars gångreserv.
Genomgången (bytte krona och axel) och servad nu i juli hos Klockmaster för 5.900 kr (kvitto medföljer). Ett års garanti på arbetet. Lite hairlines på krona och boett men i stort i fint skick.
Sitter på original Oris gummiband samt att ett natoband följer med. En del repor på spännet på gummibandet.

Pris: 5.900 kr 6.900 kr 8.900 kr 9.900 kr
Sänker priset ytterligare en gång då pengarna behövs för ett kommande klockköp. Men det är sista sänkningen då jag nu är nere i det pris jag nyligen servade den för :)

Retur: Nej då den är under ett års garanti

F2F i Stockholm eller skickas med värdfrakt som jag bjuder på.

Skicka ett PM om du har några frågor.
Tack Klocksnack för annonsplatsen!

Mvh/Erik
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    161.9 KB · Visningar: 63
Senast ändrad:
Topp