Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Oris BC4 Retrograde Day Fullset - Stållänk medföljer (Ev. byte!)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av ranepaj, 15 december 2014.

1. ranepaj
    Trådstartare

ranepaj Bonde

Hej hej!

Säljer nu min Oris Bc4 Retrograde Day då jag söker något nytt att bära. Inköpt 22/9 -12 ny på Fredmans ur. Nyservad i somras, kvitto medföljer. Fantastisk tidshållning med en gångavvikelse på endast +0,6 sek/dygn! Helt klart i klass med high-end! Har papper även på detta.

Jag köpte klockan lätt begagnad av vad man kan kalla en samlare. Innan mig användes den knappt och låg mest i winder. När jag ej använt klockan har den legat i watch winder. Förutom klockan ingår 1st svart Oris originalläder (knappt använt), 1st brunt läder, samt 1st Originallänk helt oanvänd. Nypris för endast länk ca. 6000kr. Nypris för klockan med läder och länk på Fredmans ur var 23000:-

Jag har tyvärr lyckats dra på mig små hairlines. Jag har lyckats fånga den värsta av dessa på sista bilden. Skadan syns inte i normalt, utan klockan måste vinklas i rätt ljus för att visa repan.
    Lume (1 av 1)-4.jpg Lume (1 av 1).jpg L2Ptzgj.jpg Lume (1 av 1)-3.jpg Lume (1 av 1)-2.jpg

För denna skönhet begär jag 9995kr. Kan tänkas byta mot Speedmaster, Datejust eller Datejust II (skjuter till det som saknas). Bytesvärde 12000kr. Eventuellt annat byte också, kom med förslag!

Säljes F2F i Stockholm eller Gävle. Ej returrätt vid affär F2F.

Väl mött!

Mforce, M.L. och ollkli gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps