• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Chronoris Grand Prix LE 1970

Charles_

Rolex
Till salu en Chronoris Grand Prix LE 1970 i väldigt bra skick, komplett med alla tillbehör; yttre och inre box (size större), skinnhandskar och papper.

Limiterad herrkronograf med automatiskt urverk i rostfritt stål. Urtavla 42.5mm. Svart/grön läderrem. Safirglas. Datumvisning. 5 ATM.

Klockan är en ny version av Oris första racinginspirerade klocka som släpptes inför F1-säsongen 1970. Limiterad till 1970 exemplar.











Nypriset ligger på drygt 32000kr. Jag skulle vilja ha 14000kr + frakt eller bud. Byten upp eller ner kan vara av intresse.

Klockan finns centralt i Stockholm och jag välkomnar en affär F2F. Skicka ett PM om ni har några frågor eller vill se fler bilder!

Mängder med referenser finnes!

:)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Oh, bara handskarna gör det ju värt det! Riktigt coolt paket! Lycka till med försäljningen. :)
 
V

Viggen

Guest
Jag hade faktist en bild på denna klocka som bakgrundsbild på datorn för något år sedan. Det var innan jag snöade in helt på klockor. Hade verkligen inte vart dumt att äga en i verkligehet. Absolut en av den snyggaste modellen från Oris. :)
 

Charles_

Rolex
Oh, bara handskarna gör det ju värt det! Riktigt coolt paket! Lycka till med försäljningen. :)
Jag hade faktist en bild på denna klocka som bakgrundsbild på datorn för något år sedan. Det var innan jag snöade in helt på klockor. Hade verkligen inte vart dumt att äga en i verkligehet. Absolut en av den snyggaste modellen från Oris. :)
Finns den kvar vid skatteåterbäringen så har du iaf en köpare :rolleyes:

Kul med respons! Den är faktiskt riktigt trevlig.

Glömde säga att den dessutom har 24h GMT :)
 
Topp