Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Oris F1 Williams

Diskussion i 'Diskussion' startad av Degnell, 20 januari 2016.

1. Degnell
    Trådstartare

Degnell Bonde

Från:
    Torshälla
    Hallå!
    Jag går efter 11 månader med min Longines Hydroconquest(första automaturet) i flippartankar, och har hela tiden tänkt att när det blir dags att byta blir det till den andra klockan jag valde mellan när jag köpte min Hydroconquest, en Oris Aquis. Har dock vid ett flertal tillfällen suttit och tittat på en annan modell från Oris, nämligen F1 Williams. Jag vet, det är helt olika klockor, men är ändå, är det någon som har någon erfarenhet av den?
    image.png image.jpeg image.jpeg

Anderz1 gillar detta.
  2. Degnell
    Trådstartare

Degnell Bonde

Från:
    Torshälla
    Främst den blåa gillar jag, och eventuellt med länk även om den ser rätt fräsch ut på gummi också. image.jpeg
    Eller är Aquis rätt väg att gå? Känns som att den är rätt mycket vanligare, och det kanske finns en anledning till det. Rätt klart är iaf att det är Oris som gäller som nästa steg i klockkariären!

3. Pawwen

Pawwen Friends of KS

Snygg! Ser lite sportigare ut. Synd bara att de envisas med dessa bandhorn.

4. Degnell
    Trådstartare

Degnell Bonde

Från:
    Torshälla
    Ja det begränsar ju till enbart länk eller gummi såklart, men det är ju samma visa med Aquisen tyvärr.

5. Degnell
    Trådstartare

Degnell Bonde

Från:
    Torshälla
    Ingen som har några kommentarer ang. denna sköning?

Mårtenssons ur Brookfield