• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris Heritage Divers Sixty-Five med länk och gummi. Prisbump 12/7!

Skickade sambon och köpa denna på lite vinst och förlust då jag inte hade testat den innan, så är livet i Umeå utan vettiga butiker. Den var lite för liten för min smak och jag väljer därför att leta vidare. Klockan är utplockad på gummi men kommer även med en länk som är utplockad separat. I övrigt är det fullset med låda, gummi, länk, kvitton, cert och instruktionsbok.

Klockan är i bra skick och har egentligen endast märken på baksidan efter bandbyten, i övrigt bara något mindre märke och ytliga repor från desk diving. Ställde klockan i fredags (1/7) och kollade nu på söndag kväll (3/7) och då verkar den ha gått +5 sek över två dygn, högst ovetenskaplig mätning men verkar inte finnas någonting att anmärka på.

Klockan finns att hämta/titta på i Umeå eller så kan jag skicka den via Posten värde, frakten ingår i priset (det får man ta om man bor i Umeå :)) Ska till Stockholm/Katrineholm helgen den 22-24 juli och skulle då kunna göra upp affär F2F där. Betalning endast via Swish eller banköverföring till konto hos Länsförsäkringar. Om ni har några funderingar eller vill ha fler bilder är det bara att skriva ett PM eller maila mig på [email protected]!

Pris: 11 500 kr - Sista prissänkningen!

Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/joakim-andersson.30015/

DHkx3DE.jpg

CvAQpP2.jpg

Wy9uQGS.jpg

PRkiqiZ.jpg

Pi8Wxku.jpg

4a0DueI.jpg

qszRtCt.jpg

sMNlA7C.jpg
 

Bilagor

  • IMG_0508.JPG
    IMG_0508.JPG
    111.3 KB · Visningar: 88
  • IMG_0510.JPG
    IMG_0510.JPG
    89.3 KB · Visningar: 87
  • IMG_0511.JPG
    IMG_0511.JPG
    85.2 KB · Visningar: 80
  • IMG_0512.JPG
    IMG_0512.JPG
    87.9 KB · Visningar: 80
  • IMG_0513.JPG
    IMG_0513.JPG
    93.7 KB · Visningar: 81
  • IMG_0514.JPG
    IMG_0514.JPG
    86.1 KB · Visningar: 80
  • IMG_0515.JPG
    IMG_0515.JPG
    56.7 KB · Visningar: 85
  • IMG_0517.JPG
    IMG_0517.JPG
    91.9 KB · Visningar: 77
Senast ändrad:
Topp