• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Oris ProDiver Chronograf Svensksåld/fullset

Ricrob

Patek
Jaha, rensningen fortsätter. Sist ut är denna dunderfeta titanklump på +220g och med det blysamma måtten 51X20mm! Tuffare blir det inte för kaffepengar! Hur många av polarna har en kronograf som pallar 1000 meter!?

Klockan är såld i Sverige 2011-11-22 (för den nätta summan 37600:-, kvitto medföljer) och är 100% fullset.

Skicket är bra men med tydliga spår av användning, dock inga jätte-dings eller eller andra otrevligheter. Gummit är okortat och även claspet har lite repor.

Låter bilderna tala och sätter priset till SÅLD 17500:- SÅLD SEK SÅLD OBRO ink värdefrakt inom Sverige.
Sälj premieras men kan även lämna den i inbyte mot Rolex sport/dyk, eller varför inte denna och Bratten jag har till salu mot ngt kul?
Har jag glömt nämna ngt eller om du har andra frågor/spörsmål så nås jag via pm.

Jag finns i Sthlm och har referenser under Goodguy/badguy.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Som sagt, fetare blir det inte! ;)

Tjäna!
 
Topp