• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orkar inte jaga beggat, nu tjackar jag nytt!

R0B

Panerai
Alltid härligt med en BLNR, fick min förra veckan, precis av samma orsak som du nämnde, letat beg länge men slog till på en ny istället :pompus:

Grattis!

image.jpg
Tack, och grattis!! :)
 

R0B

Panerai
Stort grattis! Hade mina aningar men kom ihåg att du nämnde på förra GTGn att du inte var så imponerad av den efter första gången. Vissa klockor växer på en. Ser fram emot att få klämma lite på den där på kommande Norrlands GTGs. :)

Ha en riktigt God Jul och njut av nytillskottet!
Den har verkligen växt på mig! Ska bli kul att få visa den på nästa GTG. God jul! :)
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Stort grattis till den! Måste erkänna att jag saknar min en hel del :( Inte mycket som går upp emot nyköp heller!
 

Axwell

Omega
Jävligt nice! 15400 blir det i framtiden, men det är något speciellt med sportrollar - eller hur? ;)

haha! absolut, kan inte annat än att hålla med! Har faktiskt fått upp ögonen mer och mer för modellen så vore kul att träffas över en kaffe nån dag för lite kläm och känn! :cigar: .. och tillsist ett STORT grattis! Du börjar bygga upp en jäkla fin samling!
 
  • Like
Reactions: R0B
Topp