• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ormet

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpte ett super jubilee till min skx007.
Allt stämde med beskrivningen och var väldigt snabb med att skicka.
Trevlig affär :)
 

Chris75

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av Ormet. Snabb och smidig affär och klockan anlände väl förpackad och i enlighet med beskrivning. Bara gott att säga!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Köpte en SARG009 av @Ormet. En njutning att öppna den exceptionellt väl utförda packningen och klockan visade sig sedan inte ta ned den positiva upplevelsen det minsta. Tack!
Fem stjärnor till denna GG. :)
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig och snabb att handla av, köpte en skx031 som va helt enligt förväntan. Kontaktade mig även efter och undrade om något va fel när jag inte hunnit hämta paktet
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Köpte en begagnad klocka av Ormet. Mycket smidig affär, och klockan var väl förpackad och i mycket fint skick. Good guy i min bok! Gör gärna affär igen.
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Köpte ett DAL1BP av Ormet. Snabb hantering bra packat och Postnord skötte sig bra denna gång. Ormet känns som en Good Guy.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en vintage Seiko av Ormet. Fin dialog och klockan motsvarar alla förväntningar.
Mycket bra packat oxå.
100% Good guy. :)
 

charlemagne

Breitling
Jag tog precis emot en klocka från Ormet, mycket välpackad, snabb leverans, gott skick på klockan, trevlig kontakt, och bra pris!

Defenitivt en Good Guy
 

Rixard

Cartier
Köpte en skx033 av ormet. Väldigt välpackad (extremt välpackad t.o.m.) snabb leverans och klockan enligt beskrivning. Tack!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Handlat Seiko av Ormet. Ytterst välpackad beater:)
Väldigt smidigt affär och Ormet kan rekommenderas, han är 110% goodguy.
 

GRONK

Cartier
Har helt glömt att skriva men köpte en Seiko 7121 i början av mars. Snabb och smidig affär, välpacketerad. Rekommenderas! :)
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Köpte en gummistrap av Omet.
Bra kommunikation och blixtsnabb leverans. Strap i lika fint skick som beskrivet.
GG!
 
Topp