• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Osäker klockköpare?

Donkii

Boushh
2-Faktor
Be han skaffa Swish, en ganska liten grej om man vill få in 30k på kontot. Där kan man också enkelt öka beloppsgränsen ända upp till 150k så det är inga problem att köpa en Bratte :)

Lycka till! :)
 

DrDre

Patek
Såklart jag höjde gränsen, men som B1884 nämnde så verkar dom ställa tillbaka denna efter ett tag, drygt.

Jag kan föra över mkt mer än 3000 mitt konto på Swdbank. Vet inte var gränsen går men jag har nog fört över minst 50 tkr ngn gång. Så på något vis måste det gå att öka gränsen.
 
Jag kan föra över mkt mer än 3000 mitt konto på Swdbank. Vet inte var gränsen går men jag har nog fört över minst 50 tkr ngn gång. Så på något vis måste det gå att öka gränsen.

För Swish måste man öka det för specifikt nummer och för en begränsad tid, max en vecka. Lätt att glömma om man är ivrig på ny dinka :happyhappy:
 
Topp