• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OS Brasilien

Jimpa

Panerai
Vi har ju inte så många chanser på guld. Speciellt inte i friidrott som förr. Tresteg häck höjdhopp dam och herr femkamp m.m. nu är vi inte så nära längre. Kanske därför det är ointressant.
 

SSL

Audemars
Svagt av handbollen och tror dom e ute nu. Dom måste förlita sig på att andra gör bort sig.

Sarah silver nyss. Synd att hon inte pallade på slutet. Guldmedaljören gick ifrån lite för mycket för att kunna tas ikapp.

Snart herrarnas 200m fritt.
 

M1984

Omega
Oerhört tråkigt att han inte vann, men måste ändå säga att han har vunnit 1 Majorn i år, Sveriges första, samt 2a i OS, tycker det är rätt coolt :)
 

SSL

Audemars
Stenson 2a och skytten 2a. Båda med 1p ifrån. Inte vårt OS vad det verkar. Hoppas nån kan glida in och ta ett tajt guld. Dålig koll på vilka sporter som är kvar där Sverige har guldchans.
 
Skönt att det går på Viasat, då kan man göra annat.
Att något jag var så intresserad av i yngre dagar är för mig i det närmaste totalt ointressant i nuläget, känns lite märkligt.
Har sett landsvägsloppen på cykel, det är allt.
Skulle iofs vilja se lite landhockey för damer....
 

Jimpa

Panerai
Final för damerna i fotboll är stort det med. Förstår inte hur det gick till dock, sist jag kollade så låg dom dåligt till i gruppen ju. Well well Spännande
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Finns det någon med dam basket kunskaper, är det förbjudet att dunka för damerna?! Tror aldrig jag sett en dam dunkat!
 
Finns det någon med dam basket kunskaper, är det förbjudet att dunka för damerna?! Tror aldrig jag sett en dam dunkat!
Sällsynt, den första kvinnliga dunken i ett VM skedde 2014.
 

Bilagor

  • 19e047282efb.jpg
    19e047282efb.jpg
    45.6 KB · Visningar: 27
Topp