• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OskarK

pnt

Rolex
2-Faktor
Sålt en Rolex till OskarK f2f och det gick hur smidigt som helst, trevlig pratstund också. 100% goodguy!
 

Hugii

Audemars
Köpte en Rolex i 50tkr-klassen av Oskar.K, nedan följer min bedömning:

- Hur snabbt skickades klockan?: Det var en F2F-deal på annan ort, genom Oskars ombud. Men hela tiden haft bra kommunikation och dialog med Oskar.K.
Har du känt säljaren sedan tidigare?: Nej, första kontakt togs med honom i samband av detta köp.
-Hur nöjd är DU med beskrivningen av klockan i annonsen?: Jag är jätte nöjd, ärlig och bra beskrivning som inte förskönade eller dolde något för att sälja klockan snabbare.
- Hur nöjd är du med säljarens bemötande/kommunikation?: Haft en bra dialog med Oskar.K, fått önskade bilder. Bra kommunikation.
- Hur motsvarar klockan dina förväntningar (nu efteråt)?: Jag är supernöjd.
- Helhetsbedömning 1-5 (där 1:a ä DÅLIGT och 5:a är BÄST) av klockan och säljaren?: Både klockan och säljaren får en 5a var av mig!

Oskar.K rekommenderas av mig!
 
Gjorde en affär med Oskar idag, jag bytte bort min Hublot +cash mot hans Rolex 116613, för att vi inte skulle behöva skicka klockorna så erbjöd han sig åka tåg fram och tillbaka från Växjö till Sthlm, rekommenderas till 100% - Top Notch...
 

card

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av Oskar i 30-40k klassen. Oskar ordnade så att en av hans vänner kunde möta upp mig för en F2F deal då vi inte bodde på samma ort.

Fungerade smidigt rakt igenom! Goodguy!
 

McGyver

Rolex
Sålt en klocka i 90k-klassen till Oskar F2F över en fika. Snabb rak kommunikation, betalningen sa bara Swish och pratstunden/fikan var trevlig! 100% GG i min bok, gör gärna fler affärer med Oskar i framtiden.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Sålt en SMP till Oskar F2F. Inga som helst problem. Supertrevlig kille. Klart en goodguy.
Gör gärna fler affären med Oskar i framtiden.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpt en Rolex av OskarK. Perfekt kommunikation, smidig affär och förtroendeingivande säljare. Rekommenderas!
 

card

Panerai
2-Faktor
Har sålt en klocka till @OskarK i 100-tkr klassen. Möttes F2F och allt löpte väldigt smidigt. Trevlig pratstund och gör gärna affärer igen! Oskar är en goodguy!
 

TobiasRydén

Breitling
Köpte nyligen en Rolex 16613 av Oskar och har absolut inget att klaga på. Tillmötesgående och trevlig. Skulle gärna göra affärer igen!

Mvh
Tobias
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpte en iPhone 5 av OskarK hur smidigt som helst. Gick på 2 sms och luren var lite bättre än beskriven till och med.

Tilläggas bör väl att jag varit med Oskar också när han sålde en klocka i 100k klassen.
TS åkte från Växjö till Sthlm så köpare hade möjlighet att inspektera klockan innan köp. Trots strulig köpare så var Oskar tålmodig, tillmötesgående och serviceminded.
Goodguy!
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Sålde till denna man, trevlig och bra kommunikation och inga konstigheter alls. Rekommenderas alla dagar i veckan.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Fick en rolex hulk i inbyte av Oskar. Klockan var i bättre skick än förväntat. Garanterat en gg rakt igenom. Rekommenderas :happyhappy:
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sålt till OskarK, swishade snabbare än snabbast och svarar på PM direkt.

Inga konstigheter som färjan-Håkan brukar säga.

100% Goodguy!
 
Topp