• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oskarponken

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Har bytt med oskarponken, en PO8500 plus lite annat smått o gott mot en gmt master. Allt gick smidigt och jag fick en kaffe oxå.

En good guy!
 

KTS69

Omega
Gjorde en byttehandel med @oskarponken av en Breitling SOH mot en Ingy pluss noen lapper. Dette var en handel som ble planlagt lang tid før vi fikk gjennomført byttet, men jeg og @oskarponken hadde god og trivelig kommunikasjon hele veien, og denne uken fikk vi endelig gjort byttet f2f i Stockholm. Takker for svært trivelig og smidig handel! En skikkelig GoodGuy :) Anbefales!
 

Olaola

Panerai
Har bytt en Explorer II mot en Turn-o-graph via post med Oskarponken.
Klockan helt enligt beskrivning och mycket smidig affär! 100% Goodguy!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Precis sålt f2f till @oskarponken som är 110%-ig GG i min bok! Gör mer än gärna affär med denna gentleman.
B6A80A48-B008-4F12-AD88-21303DBFB9E2.jpeg
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Köpte en Omega av Oskar.
Klockren snubbe! Trevlig och tillmötesgående och svarar snabbt, frakten likaså skickad snabbt och väl paketerad med extra tillbehör.
100% goodguy i mina ögon

Edit: Han skickade även hem i efterhand en extra länkbit han hittade hemma fast han teoretiskt sett inte hade behövt, alltså riktigt bra kille.
Så om ni går in här för att kolla upp honom innan ni gör affär, sluta kolla! Gå genast och gör affär med mannen!
 
Senast ändrad:

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt Rolex av TS. Kan vara det absolut bästa bemötandet jag fått som köpare här på forumet.
Snabba svar, höll klockan åt mig medans jag behövde sälja av en annan, tydlig kommunikation och ärlig.
100% GG enligt mig
 
Topp