• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oskulden....

Johan M

Cartier
Grattis! Och berätta sen vad du tycker om titanklockan. Jag tycker att det är skönare att bära än stål, både när det är varmt och svettigt och när det är kallt som fan.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack igen för alla grattis! Valet känns helrätt, har burit klockan på armen i 24h ganska exakt nu, den trivs bra på armen!

Vikten är bra, fast att den är gjord i Titan, som någon även poängterade så är den väldigt behaglig att ha när solen står på, känns inte som den blir lika varm som vanligt stål.

Storleksmässigt är den perfekt, lite större än Submarinern, vilket är en fördel (mina cents).

Och Lumen, ojoj!


Vi fortsätter vår resa tillsammans, återkommer med mer input när jag haft den ett tag, men just nu känns den långt ifrån att flippas! :)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
yqe2una5.jpg

Redo för "weekend" i Skåneland.

aryze6up.jpg

Tågmys?!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Oj! En sån vore trevlig.
Några tips på hur man ska övertyga frugan som bara suckar när när jag köper en Orient?
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Kan kanske funka. Tror dock mer på nåt med någon "fin" kläddesigners logotyp på.
Namnet är nog viktigare än kvalitén. Köpa Omega eller Rolex till henne skulle nog dessutom omöjiggöra dyrare schweizare till mig rent finansiellt...
 
Topp