• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Årets första grillning!

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Ikväll värmde vi både händer och mat över grillen. Ungarnas idé och det blev riktigt lyckat. Någon annan som redan är igång med sommarsysslorna? :)
 

Knät

Cartier
Tjena!

Damn.. Tänkte dragit ut grillen förra helgen men det sket sig av olika användningar.. Men får nog fasiken se till och grilla på lördag..
 

meo_swe

Audemars
Den trettonde så var det dags för den första grillningen för mig!
Iförd Mössa, handskar, fleecetröja, meindl Kampstiefel och den obligatoriska ölen grillade burgare. Och satan va gott det blev!

IMAG0866-1_zps73e5e7fb.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT Årets första grillning!

Min nya favorittråd!! Vintergrillning is the shit!!

Inte fått tummen ur än, men ska nog se till att släpa ut fru och barn, grill, burgers samt varm lumumba i termos snarast... :D
 

Wollen

Mao
2-Faktor
En grillbild från 7/12-12. I väntan på att tajma gratängen mot köttet passades det på att grillas marshmallows.
Det är verkligen inte gott......
 

Bilagor

  • bild.JPG
    bild.JPG
    34.7 KB · Visningar: 136

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Wollen skrev:
En grillbild från 7/12-12. I väntan på att tajma gratängen mot köttet passades det på att grillas marshmallows.
Det är verkligen inte gott......

Haha så ser du så jävla bister ut också. Öppna ögonen nästa gång det är foto-tajm! ;)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Fryken skrev:
Wollen skrev:
En grillbild från 7/12-12. I väntan på att tajma gratängen mot köttet passades det på att grillas marshmallows.
Det är verkligen inte gott......

Haha så ser du så jävla bister ut också. Öppna ögonen nästa gång det är foto-tajm! ;)

Efter att varit ute och fiskat i ca 7h med en temperatur kring -3 och på tok för lite whisky i pluntan och för få öl till lunchen
blev det svårt att hålla ögonen öppna.

För att citera en annan *host* "Ser jag verkligen ut såhär?!" :lol:
 
Topp