• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

k0nkas

Audemars
2-Faktor
DSC_0009.JPG
Fruktig pale ale!
Bra?
 

fretig

Cartier
Riktigt bra! Helt klass med Electric nurse pale ale och Oppigårds Amarillo vilka är två andra (billigare) favoriter.
 

hollow123

Rolex
Det är underbart! 1 eller 2 blir det. :)
(Måste försvara mig med att jag aldrig någonsin krökar eller super mig full). :pompus:
Kan tänka mig att det är ett riktigt gött sätt att avsluta arbetsdagen på!

Ordning och reda på dig. En annan har lite problem med auktoriteten i detta sammanhanget.
Känner lite samma. I goda vänners lag så trillar man över någon form av gräns efter 5-6 öl och det rinner på ganska enkelt därefter... :drowning:
 

SSL

Audemars
Vi börjar så, va. Öl från Norrland, ale + lager = Höga Kusten. Alk 5,3%, det är lagom.

image.jpg
 

fretig

Cartier
De Molens Citra var helt klart en av månadens släpps höjdpunkter tillsammans med Mikkellers American dream.
 

Nexus

Panerai
St Eriks är fina grejer. Har druckit några flaskor för mycket nu. Pale Ale och IPAn är grym! Nästan lika grym som den bakfylla jag kommer drabbas av i morgon.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad tänker man när man reggar sig på ett klockforum bara för att starta en diskussion om öl? Det finns väl ölforum? :hungover:
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Vad tänker man när man reggar sig på ett klockforum bara för att starta en diskussion om öl? Det finns väl ölforum? :hungover:

Jag tror att man tänker på öl. Tycker att det kan vara lite trevligt att det smyger sig in lite annat än enbart klockor.
Skulle jag tvingas välja att för alltid avstå från öl eller klockor, då blev svaret klockor :)
 
Topp