• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Almedalen?

David74

Omega
Några som ska till Almedalen? Vilka klockor tar ni i så fall med er. Själv får det bli två.
ydypuped.jpg
ysy8use7.jpg


Inser att jag verkligen behöver komplettera med en dykare och en pepsi


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Politikerveckan börjar imorgon väl. Idag är det väl svenskarnas parti som har stormöte där. Med tanke på det ska du nog ta med dig en beater om det blir livat ;)
 

MBx

Cartier
Om det nu skulle vistas några garderobspolitiker här på forumet så får ni se till att ta ert ansvar angående klockor. Hur i helskotta ska jag lita på att en individ som inte ens kan köpa en vettig klocka kan styra ett land?

+1

Gäller inte bara klockor.:)

Ska stå och propagera för mer skattesänkningar för riskkapitalister med min isade DD. Gärna precis innan fis och vpk ska prata.

Lycka till!:)

För övrigt fick inte Slöseriombudsmannen (SlösO) tillstånd att verka i Visby denna vecka.:meh:

image.jpg
 

David74

Omega
+1

Gäller inte bara klockor.:)



Lycka till!:)

För övrigt fick inte Slöseriombudsmannen (SlösO) tillstånd att verka i Visby denna vecka.:meh:

image.jpg

Fast till sist fick de en plats. Dock ej av kommunen utan av en PR-konsult som hade en outnyttjad. Så det blir visning av samlingarna från museet.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

David74

Omega
Någon frivillig som vill åka över som våran KS lobbyist och försöka sälja in att ROT-avdraget även ska gälla service av klockor?
MP borde var med på det för de gillar återvinning har jag hört :)

Det här börjar bli sjukt OT men det är kul. Mp har ju öppnat för att de vill att Rut-avdraget ska gälla reperationer. Men om de får med sig s,v och ev fi på det vette fan


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Om någon här finns på Twitter så vet ni vad som väntar.
Ett flöde fyllt med tweets från människor som tror att andra är intresserade av vad det pratas om i Almedalen. Är man inte där är det enbart sjukt ointressant och irriterande.
 

carlanton

Audemars
Om någon här finns på Twitter så vet ni vad som väntar.
Ett flöde fyllt med tweets från människor som tror att andra är intresserade av vad det pratas om i Almedalen. Är man inte där är det enbart sjukt ointressant och irriterande.

Lite som när der kommer ett nytt avsnitt av Game of Thrones, men tråkigare.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Ingen tycks redo att vilja lösa lite problem med arbetsmarknadsfrågorna - så jag väntar fortfarande på en inbjudan. :)
 
Topp