• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Almedalen?

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Ett större ungdomsförbund.
Lobbyist vill jag bli när jag blir stor.

Trodde du redan hade ganska täta politiska kontakter ;)
2573174_1200_675.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Om det nu skulle vistas några garderobspolitiker här på forumet så får ni se till att ta ert ansvar angående klockor. Hur i helskotta ska jag lita på att en individ som inte ens kan köpa en vettig klocka kan styra ett land?

Instämmer tillfullo, vidare anser jag att det inte får bli en klassfråga att ha Rolex, statsbidrag till klockköp omgående.:)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Det här blir ju inte OT, eftersom hela tråden är OT:
MEN, jag undrar varför vi betalar arbetsgivaravgift!? Hur ska vi kunna behålla arbetskraft om jag "bara" får behålla 3kr av 10 intjänade.
På allvar sugen att dra från Sverige, men fastlåst av mer än ett skäl. Tacksam för svar, kanske bäste herr Borg är medlem här!?
 

UNO

Panerai
Spaning i em:
Hublot Big Bang på höger handled eftersom han var mån om att vi skulle se . .
Patek Aquanat
Flera JL
Gott om div Rolex
Jäkligt mycket pulsklockor, det är viktigt att vara fit i år.
 
Det här blir ju inte OT, eftersom hela tråden är OT:
MEN, jag undrar varför vi betalar arbetsgivaravgift!? Hur ska vi kunna behålla arbetskraft om jag "bara" får behålla 3kr av 10 intjänade.
På allvar sugen att dra från Sverige, men fastlåst av mer än ett skäl. Tacksam för svar, kanske bäste herr Borg är medlem här!?


Troligen för att staten ska få in pengar och kunna upprätthålla en viss nivå av service och standard till invånarna.
 
Topp