• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Chuck

Patek
2-Faktor
Märkligt, jag blir inte bakfull mer. Nån mer som upptäckt detta efter man fyllt halvvägs pension?
Lider dock med er, been there Done that and trying to forget


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Första dingen på klockan och en härlig ljuskänslighet denna morgon :grumpy:
För att hjälpa på traven fungerade den uppblåsa madrassen inte lysande, fler hål än i en schweizerost :woot:
 

Owaysis

Cartier
Hade behövt något starkare men man tager vad man haver..
image.jpg
 

ace

Cartier
ber om ursäkt för mina sketna inlägg på tråden vårdering av klockor, :( hehe jag lider :banghead:
 

meo_swe

Audemars
Jaha. Quarnevalen är igång igen. Det hela började med en öl i öltältet, slutade med att jag blev biten (tror jag) och jag vandrar hemmåt i gryningssolen full och glad. Nu vaknade jag och mår som jag vet inte vad. Smart som jag var så köptes en liten cola på sleven innan det blev läggdags. Såfort jag slutar må illa ska den drickas upp!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Jaha. Quarnevalen är igång igen. Det hela började med en öl i öltältet, slutade med att jag blev biten (tror jag) och jag vandrar hemmåt i gryningssolen full och glad. Nu vaknade jag och mår som jag vet inte vad. Smart som jag var så köptes en liten cola på sleven innan det blev läggdags. Såfort jag slutar må illa ska den drickas upp!
Den förberedde överlever! :)
 

meo_swe

Audemars
Det är något speciellt med jobbfester. Bli fullare än Chrille Pettersson, ragga på söta kollegor, skrika på chefen och kräkas i skåpet. Jag har några veka minnen av kvällen. Som är en blandning av "Prata med henne, hon ligger med allt" till "skaru me på efterfest eller?"

Jag kom hem utan att ha tappat bort något, och just nu känner jag att det var ganska duktigt gjort..
 

Dykarsjuk

Omega
Haha!

Här börjar det klarna och jag är väl i princip återställd:) pulvermos knappa 500g krögarpytt och ett par stekta ägg fixade biffen efter det att lilla maggen var tömd:hungover:

Svärmor o svärfar tittade förbi och min fru tog fram plantationrommen o bjöd. Jag stod över...

Hörs nästa helg! :)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Tre sjömän, en flaska rom och en flaska vodka, countrymusik med ubåts tema... Skrönor och gamla fylle historier...
Nu ska jag bara komma på vad som händer igår egentligen, och hitta de som försvann..
 

meo_swe

Audemars
Tre sjömän, en flaska rom och en flaska vodka, countrymusik med ubåts tema... Skrönor och gamla fylle historier...
Nu ska jag bara komma på vad som händer igår egentligen, och hitta de som försvann..
Ni verkar vara ganska duktiga på att tappa bort varann där nere. "leave no man Behind" funkar inte på er guppys eller?

Iofs tappade en polare bort en jägarsoldat på ett inhägnat område...
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Så, här ligger jag och njuter av en ledig fredag och ångar av bakfylla, cigarettrök och vitlök när någon helt plötsligt knackar på dörren. Vad i... På andra sidan dörren står den vackraste unga kvinnan jag har träffat i hela mitt liv med en söt liten brevbärar uniform från posten. Där står jag, orakad, oduschad och ocharmig.
Hon: Hej, brevet var för stort för brevinkastet
Jag: Hej, jaha... (säg inte, thats what she said säg inte thats what she said säg inte thats what she said)
H: Varsågod
J: t-t-tack...

Hon vände sig om och gick, och jag kunde göra något annat än att skamset stänga dörren och dö lite inombords.

Men nu har jag i alla fall ett klockställ från Tag Hauer. Tack Jensab

Skicka gärna packet till mig så att de kommer fram när jag har en ledig dag och inte är bakis...
 

Cyklisten

Cartier
Så, här ligger jag och njuter av en ledig fredag och ångar av bakfylla, cigarettrök och vitlök när någon helt plötsligt knackar på dörren. Vad i... På andra sidan dörren står den vackraste unga kvinnan jag har träffat i hela mitt liv med en söt liten brevbärar uniform från posten. Där står jag, orakad, oduschad och ocharmig.
Hon: Hej, brevet var för stort för brevinkastet
Jag: Hej, jaha... (säg inte, thats what she said säg inte thats what she said säg inte thats what she said)
H: Varsågod
J: t-t-tack...

Hon vände sig om och gick, och jag kunde göra något annat än att skamset stänga dörren och dö lite inombords.

Men nu har jag i alla fall ett klockställ från Tag Hauer. Tack Jensab

Skicka gärna packet till mig så att de kommer fram när jag har en ledig dag och inte är bakis...
Haha dagens!

Har sommarjobbat på posten några somrar så har sett ett och annat kul. Allt från rymmande illrar (vem fan har en iller som husdjur?!) till att haft sönder paket som varit för stora för brevlådan, men som jag ändå försökt klämma i innehållandes mycket och då menar jag MYCKET barnförbjudna filmer. Precis samtidigt som den boende kom hem och glatt utbrister "någon post till mig?"
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Haha dagens!

Har sommarjobbat på posten några somrar så har sett ett och annat kul. Allt från rymmande illrar (vem fan har en iller som husdjur?!) till att haft sönder paket som varit för stora för brevlådan, men som jag ändå försökt klämma i innehållandes mycket och då menar jag MYCKET barnförbjudna filmer. Precis samtidigt som den boende kom hem och glatt utbrister "någon post till mig?"

Jag ska alltså börja beställa stora kvantiteter hård porr och be butiken skicka det i ett undermåligt kuvert som kommer gå sönder när min brevbärare försöker trycka in det? Låter som om det skulle kunna bli hur kul som helst!
 
Topp