• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Barbour Antique International medium [såld]

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Säljer min Barbour då jag ej såg ut som Steve McQueen i den enligt min sambo.
Lånad bild på Steve
ccf21ce5976e3bdae509792276bef969.jpg

Lånad bild på jackan (är denna modell jag säljer)
d331723882e79a689dbcb8505321873d.jpg


Var förbi NK och kollade, likvärdig modell kostar 3500:- ny och denna är i nyskick, endast provad inomhus, aldrig haft den på mig utomhus. Garanterat nyskick!
Den har bara hängt i garderoben och just denna modell känns lite större än just medium, kanske passar en som normalt har large i vanliga fall.
Mitt KS pris [såld] (dvs halva nypriset) om ingen nappar här, läggs den ut på blocket till veckan. Upphämtning i Sthlm och skall den skickas tillkommer frakt i postens gröna sortiment.
 

Knät

Cartier
Re: OT: Barbour Antique International medium

Arsle att jag precis köpt en ny jacka och dessutom hunnit använda den såpass att jag inte kan returnera den.. Det där är ju en deal man inte kan låta bli egentligen.. Undra om frun märker av en jacka till??
 

TKVF

Panerai
Re: OT: Barbour Antique International medium

Grunden i att handla kläder är att man alltid skall handla minst två exemplar av en vara man älskar! För när den jackan, jeans eller vad det är går sönder så det inte är värt att laga så finns inte modellen kvar i produktion! Så jag säger köp :)
 

Knät

Cartier
Re: OT: Barbour Antique International medium

TKVF skrev:
Grunden i att handla kläder är att man alltid skall handla minst två exemplar av en vara man älskar! För när den jackan, jeans eller vad det är går sönder så det inte är värt att laga så finns inte modellen kvar i produktion! Så jag säger köp :)

Jag brukar också tänka så, men när det gäller denna jackan så tror jag inte att det stämmer.. Den har ju tillverkats några år nu kan man lungt säga..
Jag hade köpt den om inte frun hade blivit helt vansinnig då.. (Har lite för många jackor helt enkelt..)
 
Topp