• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT behöver råd och input inför mitt första bostadsköp

LéKrâk

Omega
2-Faktor
Jag tror det. Så jävla nervös. Ska bara till banken och skriva på det sista :)

Måste äta nåt så jag blir lite klar i huvudet.


Fint! Hoppas det går i lås. Var också nervig vid första bostadsköpet, väldigt mycket nytt att tänka på och MYCKET papper men det har ju sålts lite hus/lgh tidigare så man slipper definitivt uppfinna hjulet igen. Signera vid kryssen och köp en flaska skumpa :)
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Jag är uppvuxen i Sandviken men har precis flyttat till Sthlm och köpt min första lägenhet här. Det är lite nervigt och det går ofta snabbare än man tänkt sig när man hittat "rätt". Är övertygad om att du kommer trivas!
Se så, öppna en skumpa ikväll och unna dig en av de fina cigarrerna som inte behöver lämna!
Stort grattis! :)
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Stort grattis! Ska själv skriva på sista och få nycklar i hand på fredag. Ska dra iväg en mental skål till dig då, kanske man måste köpa en pinne också. Hur ofta har man nått sånt stort att fira egentligen. Jippi!:cigar:
 

BOTL

Panerai
Stort grattis! Ska själv skriva på sista och få nycklar i hand på fredag. Ska dra iväg en mental skål till dig då, kanske man måste köpa en pinne också. Hur ofta har man nått sånt stort att fira egentligen. Jippi!:cigar:

Jag drar utomlands så vill du ha nåt hojta till så jag hinner skicka det imorgon.

Jag ska fira med en Montecristo från tidig 60-tal när jag har skrivit på imorgon :)

Skål och grattis
 
Topp