• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Blossa glögg 2013

16610

Patek
2-Faktor
En sådan lucekatt;) från Borås;) safran och två russin. Jäkla mycket krydda i glögg. Där va den natten räddad, det blir en natt på ...
 

Icaras

Rolex
petuqere.jpg

Här var det glögg!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Vet någon vad som hände med Blossas saftglögg? (Tror att den hette så i alla fall) Den försvann förra året, och jag har inte hittat någon iår heller. Därför har det bara blivit att pimpla lätvinsglögg.

Men det ska bli intressant att snöa in sig i glöggträsket efter att ha läst allt här!:)
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Nygårda körde någon variant på systemet förra och förrförra julen (alkofri). Det där lär vara samma. God som fan, lite fylligare.
Inte riktigt samma. Måste säga att varianten på systemet (lagrad på bourbonfat) var betydligt godare, Förra året drack jag nog 30+ av dem (ja jag älskar julmust:)). Handlade hem 10 nya när de släpptes på systemet i fredags. En nyhet var att de även har en variant lagrad på romfat. Var också mycket god men med lite kort eftersmak.
t89NDSA.jpg
 
Topp