Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT Bluetooth högtalare till telefonen

Diskussion i 'Lifestyle' startad av almeyero, 16 juni 2016.

1. almeyero
    Trådstartare

almeyero Borgare

Från:
    Förorten
    På jakt efter en bluetooth högtalare till telefonen som passar både att ta med på resan som till att hänga i centrum.. Skämt åsido, en bärbar högtalare alltså.
    Hit me up med förslag och vad ni har erfarenheter av. Har inga krav direkt men den ska gärna ha en bra bas och får gärna kosta runt 2-2.5k

2. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Bose har en liten smidig.

3. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Marshall - bara för att den är cool...

image.jpeg

Å har riktiga knappar att vrida på, precis som min gamla rör-gitarr-förstärkare. Å en riktig flip-switch.

image.jpeg

Personligen så tycker jag den låter helt ok oxå. I alla fall till rock! Sån där modern dunka-dunka (ountch-ountch-ountch) lyssnar jag inte på... :cool:

Scaramanga gillar detta.
  4. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Sony SR55X eller nåt i den stilen. 798 bagis hos siba. Skitbra! Gav en tusing när jag köpte och tyckte det var prisvärt :)

MrJL och almeyero gillar detta.
  5. almeyero
    Trådstartare

almeyero Borgare

Från:
    Förorten
    Har kollat lite på Sonys X-serie, de verkar vara schyssta grejer till ett bra pris. :)

Scaramanga gillar detta.
  6. WBergdahl

WBergdahl Präst

Från:
    Sthlm - Bxl - Lund
    Jag har en Bose MiniSoundlink som jag är ruskigt nöjd med, värd att kolla på

almeyero gillar detta.
  7. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
  8. almeyero
    Trådstartare

almeyero Borgare

Från:
    Förorten
    Har en polare som har Soundlink III som är helt sinnesjukt bra men 3500 är lite saftigt och den är ful som fan haha.

9. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Och faktiskt bärbara!

almeyero gillar detta.
  10. WBergdahl

WBergdahl Präst

Från:
    Sthlm - Bxl - Lund
    Vanliga Soundlink är ful och dyr, men Mini Soundlink II kostar 2490kr och ser rätt bra ut.

almeyero gillar detta.
  11. Aelgen

Aelgen Bonde

Fick låna en polares Ultimate Ears MegaBoom förra helgen, riktigt grym pjäs. Bra ljud och kan spela riktigt högt med bra batteritid. Bäst är att den är stöt-, smuts- och vattentålig så man behöver inte tänka på hur man behandlar den. Kan dessutom synka ihop 2 stycken och köra dem som stereo. Tänkte beställa en nästa vecka. Batteritid på typ 20 timmar vill jag minnas.

12. regnguden

regnguden Präst

Själv använder jag Bowers & Wilkins T7, lite över din budget då den ligger på ungefär 3000, men jag gillar den iallafall. Blir kanske lite för lite bas i den för dig om du gillar mycket av den saken, tycker att den är mer välbalanserad än bastung.:)

13. Adro

Adro Friends of KS

14. Andersml

Andersml Präst

jag har en SONY SRS-X55 och den är grymt bra för sin storlek! Bra bas och fint ljud, ingen vass jobbig diskant:)

MrJL gillar detta.
  15. Knypplarn

Knypplarn Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Bose Color Soundlink är en prisvärd och stryktålig högtalare som räcker gott och väl för de flesta behov. Inte världens snyggaste men funkar bra i lite stökigare miljöer.

16. Bender

Bender Friends of KS

Jag har en Harman Kardon Omni 10 helt okej ljud, vad ska man komplettera med för att få ytligare lite mer och bättre ljud?
    Ska tydligen gå att koppla ihop med wifi.

17. almeyero
    Trådstartare

almeyero Borgare

Från:
    Förorten
    Var och testade lite högtalare idag och Soundlink Mini II var sjukt bra men jag fick Soundlink III för samma pris så jag slog till på den, trots att den ser för jävlig ut. :)

WBergdahl gillar detta.
  18. Tag_H

Tag_H Bonde

Lite sent svar. Sorry
    Jag är grymt nöjd med min JBL extrem DSC_6788.JPG DSC_6788.JPG

almeyero gillar detta.