• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Bröstnäsduk efterlyses

FutuisFuturo

Breitling
Ser denna typ av näsduk allt oftare. Någon som vet vart dom går att få tag i eller har rekommendationer på butiker med spännande bröstnäsdukar?

[bild]
Färgen får gärna vara mörkgrå att köra till något likt detta:
[bild]
Tack på förhand!
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du hittar dem i princip i vilken butik som helst som säljer herrkläder. Happy hunting!
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Om du är i Gbg, kika in på Linnégatan 2 där jag hänger då och då - fina bröstnäsdukar framförallt i matta utföranden från Berg&Berg och Eton som kostar kaffepengar (och lite matigare mönstertryckta sidenvarianter för mer pengar).
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Svårt att se på första bilden, men är det en näsduk med spetskant du är ute efter? Vet att J Lindeberg har några sådana varianter, såg dessa på rea nu i dagarna (i ett flertal olika färger).
 

FutuisFuturo

Breitling
Svårt att se på första bilden, men är det en näsduk med spetskant du är ute efter? Vet att J Lindeberg har några sådana varianter, såg dessa på rea nu i dagarna (i ett flertal olika färger).
TACK, där har vi benämningen jag sökte!!!
Ska kolla upp JL snarast!

För övrigt; jag befinner mig i Stockholm och tackar vänligast för tipsen :)
 
Topp