• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Bra braständare?

79thor

Friends of KS
Eftersom jag tänder i spisen en gång varje dag och har en fru som tänder en stor mängd ljus varje dag så har jag gått igenom en massa olika tändare men inte hittat någon riktigt bra.

Har du en braständare som du kan rekommendera?

Skiljer det på vilken tändargas man använder? Tycker det blir lägre låga direkt när jag fyllt på.

Just nu använder jag en Brabantia som nog är den bästa hittills, dock inte tillräckligt bra.
 
watchlightera.jpg
 

79thor

Friends of KS
Allvarligt...på ett klockforum?...

Tyckte inte det var mer OT än något annat OT? men har jag fel så får admin gärna låsa/ta bort tråden!

Eftersom det här är ett forum där dom flesta vill ha kvalité så tänkte jag att man kanske även har andra kvalitéts grejer hemma.
 

Glusch

Cartier
Nämen Wii vilket opassande språkbruk!

Dock måste jag hålla med, typ familjeliv.se eller något kanske är bättre ställe att fråga på? Jag har hört att solstickans tändstickor är fina och bra i alla fall.
 
  • Like
Reactions: Wii

Taxman

Rolex
2-Faktor
Om OT-trådarna upplevs som ett så ENORMT problem av vissa (vilket man iaf får intryck av i det här fallet) vore det kanske lämpligt om det fanns en OT-del på Klocksnack. Har detta diskuterats?

Eftersom många spenderar ansenligt med tid på forumet är det väl naturligt att det är här man först söker svar på sina frågor? (Även på ej klockrelaterade frågor)

Tycker tonen i den här tråden är fördjävligt tråkig!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Jag gillar OT-trådarna, så länge de är märkta. Skapar en härlig stämning

Jag håller med! Finns många bra och intressanta OT-trådar samtidigt som det finns massvis med klocktrådar med betydligt mer tveksamt innehåll.

Senast jag kollade "reglerna" för forumet var det ok med OT-trådar så länge de är tydligt märkta. Då tycker jag också att vi kan förvänta oss ett trevligt bemötande i dessa trådar. Ogillar man OT kan man helt enkelt ge fan i att läsa det.

Släpper detta nu och önskar alla en trevlig helg! :)
 
Topp