• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Carmina Cordovan Blucher

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hur är de i storlekarna? Var finns de nånstans?

Jävligt standard skulle jag säga, motsatsen till mina ovanligt formade fötter. 42, varken mer eller mindre!

De finns i Oslo, alternativt Karlskoga. De har varit oanvända sedan våren och när jag såg skorna i dag kände jag att någon här säkerligen har användning för dem!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
5
5
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
ejwm55.jpg

2gyaeco.jpg


Jag har även ett par brouges ifrån Tiger(nypris, 2495 kr) som jag inte kan använda, använda max fem gånger. Inget som helst slitage att nämna. Strl 41, men motsvarar 42 enligt mig.
 
Topp