• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citat eller motton

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Time isnt waisted when you.re getting waisted..... Vissa tangenter har lagt av, därav keff citering
 
Senast ändrad:

Chagall

Cartier
""The greatest happiness is to scatter your enemy, to drive him before you, to rob him of his wealth, to see his cities reduced to ashes, to see those who love him shrouded in tears, and to gather into your bosom his wives and daughters."

-Genghis Khan
 

Chagall

Cartier
""The greatest happiness is to scatter your enemy, to drive him before you, to rob him of his wealth, to see his cities reduced to ashes, to see those who love him shrouded in tears, and to gather into your bosom his wives and daughters."

-Genghis Khan
Han har mycket bra: “I am the punishment of God...If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon you.”. Det är för övrigt något jag sagt till alla mina flickvänner någonsin.

Eller inte.
 

Psykel

Patek
Eftersom jag inte fick några likes på mitt första inlägg i den här tråden, kommer nu ett nytt försök...
"Beam me up Scotty, there's no intelligent life down here" - Cpt Kirk (?)
För att vara petig och nördig så har kapten Kirk aldrig sagt "beam me up, Scotty"... Det är ett av dom mest felciterade citaten under 1900-talets andra hälft.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
”Gör det inte ont?”
-Anna Nicole Smith, om självmordsbombare.

"När man var liten var man lite rädd för tjejbaciller. Nu är man snarare rädd för killbaciller."
- Okänd

"Segern är nära"
-Saddam Hussein

 
Topp