• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: CL

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
urinvånaren skrev:
Hur går det för Lunds BK (Krubban) nuförtiden? Kommer ihåg när Martin Dahlin spelade där! så gammal är jag :cool:

Enligt rykten som florerar på stan så är man i år den starkaste uppflyttningskandidaten i hela division ett södra... :cool:
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Josef B skrev:
Bayern kommer köra över allt och alla! De kommer stå högst upp på pallen när CL är slut!

Hoppas kan man ju alltid, men det blir nog tyvärr inte så... :oops:

En heltysk final hade ju varit mumma! :D
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
urinvånaren skrev:
Bojke skrev:
urinvånaren skrev:
Hur går det för Lunds BK (Krubban) nuförtiden? Kommer ihåg när Martin Dahlin spelade där! så gammal är jag :cool:

Enligt rykten som florerar på stan så är man i år den starkaste uppflyttningskandidaten i hela division ett södra... :cool:
´

Riktigt kul tråd detta faktiskt...

den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: CL

mrMyagi skrev:
den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p

Tillbaka till CL då?!

Fick in en dubbel på Bayern o PSGs kryss igår, så idag vill jag dubbla vinsten. Vad tror Ni om matcherna ikväll?
Kass odds på Real såklart, men har Galatasaray minsta chans?
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Re: Sv: OT: CL

Camo00 skrev:
mrMyagi skrev:
den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p

Tillbaka till CL då?!

Fick in en dubbel på Bayern o PSGs kryss igår, så idag vill jag dubbla vinsten. Vad tror Ni om matcherna ikväll?
Kass odds på Real såklart, men har Galatasaray minsta chans?

Rak tvåa på Dortmund och halvtid/fulltid på Real bör väl vara ganska riskfritt.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Re: Sv: OT: CL

Camo00 skrev:
mrMyagi skrev:
den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p

Tillbaka till CL då?!

Fick in en dubbel på Bayern o PSGs kryss igår, så idag vill jag dubbla vinsten. Vad tror Ni om matcherna ikväll?
Kass odds på Real såklart, men har Galatasaray minsta chans?


nice camo00, ikväll hoppas jag på att galatasaray tar hem det! vad ligger oddsen på?
 
U

urinvånaren

Guest
Re: Sv: OT: CL

Camo00 skrev:
mrMyagi skrev:
den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p

Tillbaka till CL då?!

Fick in en dubbel på Bayern o PSGs kryss igår, så idag vill jag dubbla vinsten. Vad tror Ni om matcherna ikväll?
Kass odds på Real såklart, men har Galatasaray minsta chans?

Inte en chans 3-1 till Real (det vet du!) :cool:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: CL

mrMyagi skrev:
Camo00 skrev:
mrMyagi skrev:
den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p

Tillbaka till CL då?!

Fick in en dubbel på Bayern o PSGs kryss igår, så idag vill jag dubbla vinsten. Vad tror Ni om matcherna ikväll?
Kass odds på Real såklart, men har Galatasaray minsta chans?


nice camo00, ikväll hoppas jag på att galatasaray tar hem det! vad ligger oddsen på?

Just nu på Expekt:
Real 1.18
Galat. 14.00
:D
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Re: Sv: OT: CL

Camo00 skrev:
mrMyagi skrev:
Camo00 skrev:
mrMyagi skrev:
den var rolig tills det började snackas om allsvenskan som jag har noll koll på :p

Tillbaka till CL då?!

Fick in en dubbel på Bayern o PSGs kryss igår, så idag vill jag dubbla vinsten. Vad tror Ni om matcherna ikväll?
Kass odds på Real såklart, men har Galatasaray minsta chans?


nice camo00, ikväll hoppas jag på att galatasaray tar hem det! vad ligger oddsen på?

Just nu på Expekt:
Real 1.18
Galat. 14.00
:D

en tusing på galatasaray hade inte skadat om de har en bra dag idag :p
 

AndyK

Cartier
Har Galatasaray en bra dag kan de nog störa Real rejält. Dock lär inte Málaga ha någon större chans mot Borussia.

Har tippat Borussia som slutvinnare av hela tjottaballongen.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: CL

AndyK skrev:
Har Galatasaray en bra dag kan de nog störa Real rejält. Dock lär inte Málaga ha någon större chans mot Borussia.

Har tippat Borussia som slutvinnare av hela tjottaballongen.

De är helt klart bra, men känns lite känsliga för skador och avstängningar jämfört med de feta lagen med breda trupper. Men nu när ligan är körd kanske de bara satsar på CL?
 
Topp