• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Corona

calzone

Vacheron
Köpte hem ett par Coronas idag och noterade en lite skum sak...På Systembolagets hemsida står det 4,5 %, Men jag fick en holy grail på 4,6 % ? :p


SAM_1316_zps5c93dd47.jpg


SAM_1317_zps3f39fefb.jpg
 

Aron

Omega
Va? Dom kanske säljer fulöl på bolaget? Är ju inte samma etikett eller kapsyl på dom, kolla noga så det inte är hästpiss eller nåt sånt :D
 

Ricrob

Patek
Vilket tjafs, Corona smakar mumma! Speciellt iskall i solen med en lime nedkörd i halsen men fesljummen med en kanelbulle till funkar det med! Så är det bara, så släpp sargen nu alla wannabee's där ute.. :mrgreen:
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Fonten ser off ut. Säker på att den är äkta? ;)

Long L och drunken Ø liksom...
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Ricrob skrev:
Vilket tjafs, Corona smakar mumma! Speciellt iskall i solen med en lime nedkörd i halsen men fesljummen med en kanelbulle till funkar det med! Så är det bara, så släpp sargen nu alla wannabee's där ute.. :mrgreen:

+1 Det var ett jävla gnäll här! Dock avskyr jag lime i min iskalla Corona! :twisted:
 
Ricrob skrev:
Vilket tjafs, Corona smakar mumma! Speciellt iskall i solen med en lime nedkörd i halsen men fesljummen med en kanelbulle till funkar det med! Så är det bara, så släpp sargen nu alla wannabee's där ute.. :mrgreen:

Visa ord från en vis man.

China skrev:
Är Corona ens en öl, jag trodde att det var Mexicos svar på svagdricka... ;)

Få kan sin öl som mexarna. Få kan dricka öl som mexare. De luktar dessutom inte träskor. Det gör vissa andra. Jag syftar nödvändigtvis inte på dig. Men förmodligen. Punkt.
 

calzone

Vacheron
Säga vad man vill, Men Corona är alltid god en varm sommardag :D. Har ju vart riktigt fint väder med mycket sol hela veckan så blev sugen :p


fffgggdddeeeaaa_zpsd03a2544.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Corona: bara naturliga tillsatser :D

day4_05.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Corona

Hur kan nån blanda in Mariestad i den här diskussionen?? Det är ju så nära riktig öl man kommer på den hyllan...
 
Topp