• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - Cyckla racer i Stollholm

Lapo Elkann

Cartier
Någon som kan rekommendera bra stråk för att cyckla racer, utgår från stan, vart är det sopat? Någon här som kör?
 
Brommaplan sen ut mot Drottningholm förbi FRA och vidare mot Skå, Stenhamra/Färentuna, det verkar dessvärre inte vara sopat melllan Bplan och Skå i nuläget men tydliga hjulspår.
Skall prova själv senare i dag.
 

Lapo Elkann

Cartier
Körde ut mot brommaplan igår men fick vända vid ulvsundavägen, riktigt mycket grus tyvärr. Meddela gärna hur det gick efter turen.
 

Lapo Elkann

Cartier
Jag tolkade det som att gruset utanför stan ska vara borta till 1maj och det är ju en evighet tills dess. Vill ge mig ut och bomba redan nu men är ikke helt uppsjungen på alternativ då jag sällan varit utanför tull.
 
Körde ut mot brommaplan igår men fick vända vid ulvsundavägen, riktigt mycket grus tyvärr. Meddela gärna hur det gick efter turen.
Ok, cykelbanan från Åkeshov och utåt Mälaröarna är inte sopad men som sagt två spår där det är rent, skall man köra om blir det ut i grussträngen, känns sådär.
De mindre vägarna ute på öarna skall vara ok, provade endast Rörbyvägen aka FRA-slingan och den var ren.
 
Topp