Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Det största äventyret

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bruset, 4 januari 2014.

1. Bruset
    Trådstartare

Bruset Friends of KS

Från:
    GBG
    antar att jag inte var den enda som noterade det tragikomiska i att läkaren som röck in för att förse Erika Johansson, med kraftig vätskebrist, en dos dropp, sportade en longinges "Hydroconquest" på loven. :):arghh:

i övrigt tyckte jag nog att det var rätt bra lördagsunderhållning. ska nog försöka följa det framöver. vad tyckte ni andra?

/fortsatt trevlig afton

2. firman

firman Stadsbo

Från:
    Cuba
    Missade det :( men det kanske finns på play :)

3. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Helt ok :) Tjejen jobbar med Wassberg så av den anledningen kikade jag. Glatt överraskad dock men gillar inte Johde som programledare.. han lyckas på nått sätt förstöra alla program han är med i.

Mårtenssons ur Brookfield